Tänään koulu alkoi 8.30 historian tunilla. Esitettiin esitykset kaikki omasta viikingi aiheesta.
Historian tunnin jälkeen oli biologiaa. Biologiassa kävimme Eurooppaa. Sitten oli välkkä. atoi vettä. Välkän jälkeen oli äidinkielä. Ja sitten päästiin koulusta! Jee!
Läksyt:
biologia: lue s.58-59 ja moniste
historia: päätä historiallinen hahmo kenestä kirjoitat yhden sivun tietoa
matikka: s. mikä osaa aukaema loppuun ja toisesta aukeamasta omia tehtäviä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti