Tänään oli kiva päivä. Ekalla tunnilla oli musiikkia. Musiikissa menimme levyraatia. Se oli kivaa. Sitten ooli välkkä. Välkän jälkeen me puhuttiin palkintotunnista ja leirikoulusta. Seuraavaksi oli biologiia ja kohta on englantia.
BG: harjoittele euoroopan maat ja pääkaupungit ja valitse kolme maata josta olet kiinnostunut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti