sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

perjantai 15.4.

Tänään suunniteltiin discoa, joka järjestetään 26.4. Ope toimi kirjurina ja oppilaskunnan hallituksen jäsenet puheenjohtajina. Keskustelua tuli todella paljon ja puheenvuorojen pyytämistä piti harjoitella toden teolla. Saatiin tosi paljon asioita sovittua, mutta vielä jäi joitain vastuita jakamatta. Jokaisen pitäisi osallistua jollain tavalla. Teimme myös mainoksia kuvisluokassa. Tähän suunnitteluun meni liikuntatunnit tänään. Ensi viikolla on 7 tuntia varattu liikuntaan, joten eiköhän tämä mennyt ihan oikein.

Läksyt:

Matikka: kpl 35 aukeamn perustehtävät loppuun ja kotitehtävät 1-2
Fyke: kpl 22 lukuläksynä ja moniste vihosta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti