keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Keskiviikko puuhat

Ensimmäisellä tunnilla meillä oli historiaa ja me esittelimme historian töitä. Toisella tunnilla oli uskontoa. Uskonnon tunnilla me katsoimme meidän tekemiä elokuvia. Sen jälkeen oli välkkä. Välkän jälkeen oli biologiaa. tuli paljon unohduksia. Biologian tunnin jälkeen oli ruokailu. Ruokana oli nuudeliproileria ja salattia. 12.15 alkoi toinen välkkä. Lopuksi oli äidinkieltä. Menimme 3b:een luokkaan.





Läksyt!

- Äikkä harjottele kokeeseen S. 88-91 ja moniste
- Uskonto lue S. 71-72 teht. 1-2
- Historia lue Viikinki kylistä S. 190-193
- Englanti S. 154 (kokonaan)


Kirjoittajat:Juliana ja reetta:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti