Meillä oli perjantaina loistava sää Ahveniston suoretkellä. Kävimme kahdella eri suolla, joilla tutkimme sammalta ja muita kasveja. Osa oppilaista täydensi kasveja kasvioihinsa (ja osa sai täydentää pokemoneja peliinsa matkalla suolta uimarannalle).
Oppilailla oli ryhmätunneilla ekat ruotsintunnit Sami Jokiniemi -nimisen opettajan ohjauksessa. Ainakin eka ryhmä tykkäsi ruotsintunnista kovasti. Oppilaat pääsivät klo 12.15, joten toisen ryhmän tunnelmia en päässyt kuulemaan.
KOTITEHTÄVÄT:
- Ruotsin tehtävät
- Kirje loppuun
- Matikka: kirjan päällystys ja opettele s. 6 termit ja tee tehtävä 1.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti