Tänään meillä oli käsitöitä, jonka jälkeen oli enkun tunti. Koulullamme oli ainutlaatuinen tilaisuus päästä kuuntelemaan japanilaista Motoko Tanakaa, joka soitti harpulla kuusi kappaletta. Konsertn jälkeen harppua pääsi katsomaan ja Motokon kanssa sai keskustella. Linkissä lisää teitoa. Tanaka esiintyy keskiaikamarkkinoilla viikonloppuna.
Läksyjä tuli englannista.
![]() |
| konserttiyleisö Motoko Tanakan harppukonsertissa http://www.kansallismuseo.fi/fi/hameen-linna/tapahtumat |
![]() |
| harppu |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti