torstai 18. elokuuta 2016

Harppukonsertissa

Tänään meillä oli käsitöitä, jonka jälkeen oli enkun tunti. Koulullamme oli ainutlaatuinen tilaisuus päästä kuuntelemaan japanilaista Motoko Tanakaa, joka soitti harpulla kuusi kappaletta. Konsertn jälkeen harppua pääsi katsomaan ja Motokon kanssa sai keskustella. Linkissä lisää teitoa. Tanaka esiintyy keskiaikamarkkinoilla viikonloppuna.

Läksyjä tuli englannista.

konserttiyleisö Motoko Tanakan harppukonsertissa

http://www.kansallismuseo.fi/fi/hameen-linna/tapahtumat

harppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti