Tänään askarreltiin Yhteistyö avaimia ryhmissä ja pohdittiin luokan sopimuksia. Haettiin kirjastoautolta luettavaa. Kutosluokalla on tavoitteena tehdä lukudiplomi, joka on nykyään kolmella eri tasolla:
helppo = 4 kirjaa
perus = 8 kirjaa
huippu = 16 kirjaa
Oman tavoitetasonsa voi valita nyt tai kasvattaa sitä vuoden aikana. Aika moni luki kesällä jo neljä kirjaa ja jos niistä palauttaa minulle lukudiplomitehtävät, niin on nyt jo puolivälissä perustason tavoitetta. Eli vähimmäistavoite on lukea lukuvuoden aikana neljä kirjaa. Keskitymme tähän hommaan aina tiistaisin.
Läksy:
Matikka s. 7 vihkotehtävät a-d loppuun ja s. 8 Kt 1. ja 2.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti