Tänään vietimme erään oppilaamme läksiäsiä. Yhdessä tekeminen oli hauskaa, vaikka juhlimisella olikin hieman haikea taustavire, koska jouduimme sanomaan heipat yhdelle oppilaalle.
Järjestimme koulun pihassa leikkimielisen keppiheppamaastoestekisan. :) Sen jälkeen söimme kakkua ja muffinsseja, joita tämä oppilas oli ihan itse leiponut meille.
Juhlien jälkeen koulu jatkui normaalisti.
Läksyt:
HI: Keskiaika, aloitusaukeaman lukeminen ja tehtävät 1-4 vihkoon
MA: s. 20 Kt. 2-3

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti