perjantai 26. elokuuta 2016

Keppihepparataa ja kakkua

Tänään vietimme erään oppilaamme läksiäsiä. Yhdessä tekeminen oli hauskaa, vaikka juhlimisella olikin hieman haikea taustavire, koska jouduimme sanomaan heipat yhdelle oppilaalle.

Järjestimme koulun pihassa leikkimielisen keppiheppamaastoestekisan. :) Sen jälkeen söimme kakkua ja muffinsseja, joita tämä oppilas oli ihan itse leiponut meille.

Juhlien jälkeen koulu jatkui normaalisti.

Läksyt:

HI: Keskiaika, aloitusaukeaman lukeminen ja tehtävät 1-4 vihkoon
MA: s. 20 Kt. 2-3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti