Äidinkielen tunneilla tehtiin alkudiagnostista testiä, joka tarkistettiin itsenäisesti. Testi kertoo opettajille missä mennään kielitietousosaamisen suhteen ja mitä pitää harjoitella lisää.
Lisäksi meillä oli ilmaisutaitoa. Voitteko kuvitella, että koulusta voi myöhästyä mm. koska sääret piti sheivata, pokemon go -peli vei aikaa, karhu puri, pyörä kaatui ja vessassa kesti vähän liian pitkään. :)
Huh huh...
Englannista tuli läksyä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti