keskiviikko 24. elokuuta 2016

Keskiviikko ja valinnaistunnit

Tänään alkoivat valinnaiset taito- ja taidetunnit. Kellotornilla oli sutinaa, kun kaikki kutoset lähtivät eri reiteille. Yksi porukka heitteli frisbee golfia, toisella oli futisturnaus, kolmas pelasi ja kuntoili sisällä. Kuvisryhmät suuntasivat taidemuseolle. Oli hauska palata koululle ja kuulla, kuinka kaikki kertoilivat toisilleen mitä eri puolilla oli tehty. Vaikutti lupaavalta.

Harmi, että nyt on näköjään syksyn flunssa-aalto iskenyt luokkaan ja poissaolijoita on yhä enemmän. 

Aamulla uskonnossa keskustelimme arvoista ja läksyksi tuli 

kirjata omia arvoja ylös tärkeysjärjsetyksessä 

(Arvoja ovat esimerkiksi: oikeudenmukaisuus, totuus, viisaus,

usko, vapaus, terveys, ystävyys, onni, voitto, koulutus, tasa-

arvo, isänmaa, rikkaus, kauneus rakkaus, tieto jne.) Näistä

 tai itse pohdituista arvoista piti kirjoittaa ylös viisi tärkeintä 

(uskonnon vihkoon).


Matikka: s. 18 tehtävä 1 ja s. 21 Kt. 1



t:Jenni-ope

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti