ÄI: Äidinkielen tunnilla annoin kotitehtäväksi lukea omasta kirjasta (lainattiin viime keskiviikkona kirjastoautolta jokaiselle kirjat) ensimmäisen luvun, huomiseksi. Jatkamme huomenna kirjan lukemista koulussa ja kirja pitäisi olla aina tiistaisin mukana.
Kävimme lisäksi läpi yhteistyön avaimet (luokan säännöt) ja ne pitää näyttää kotona.
BG:Teemme biologiassa ekasta jaksosta Metsä-vihon, johon kerätään käsitellyt asiat. Tänään oli tehtävänä lukea s. 8-9 ja tehdä A3-paperille lajittelu, jossa on vasemmalla varpukasvit ja oikealla ruohovartiset kasvit. Kuvat väritettiin. Läksynä oli kirjoittaa yhdestä varpukasvista ja yhdestä ruohovartisesta kasvista lisätietoa tähän A3-paperiin. Lähteenä voi käyttää oppikirjaa, kasvikirjaa tai internettiä.
t:Jenni-ope
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti