tiistai 9. lokakuuta 2012

Ensimmäiset palkkitunnit äidinkielessä

Aloittelimme tänään käsitöissä ketjusilmukkaa virkkuukoukulla. Tehtävä oli osalle oppilaista entuudestaan erittäin tuttu ja toisille taas aivan uusi. Äidinkielen tunneilla aloitimme niin kutsutun palkkitoiminnan eli jaoimme 2a:n hja 2c:n oppilaat uudelleen kahteen ryhmään, joissa käsiteltiin kansansatuja eri tavoin. Palkkitunnit sujuivat tosi hyvin ja syysloman jälkeen saatamme lisätä yhteistyötä entisestään.

Yllissä tutkimme kotiseudun karttaa ja tutustuimme hieman Suomen karttaankin.

Kotitehtävät:

Ylli s. 41 lukuläksy, opettele pääilmansuunnat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti