Aloittelimme tänään käsitöissä ketjusilmukkaa virkkuukoukulla. Tehtävä oli osalle oppilaista entuudestaan erittäin tuttu ja toisille taas aivan uusi. Äidinkielen tunneilla aloitimme niin kutsutun palkkitoiminnan eli jaoimme 2a:n hja 2c:n oppilaat uudelleen kahteen ryhmään, joissa käsiteltiin kansansatuja eri tavoin. Palkkitunnit sujuivat tosi hyvin ja syysloman jälkeen saatamme lisätä yhteistyötä entisestään.
Yllissä tutkimme kotiseudun karttaa ja tutustuimme hieman Suomen karttaankin.
Kotitehtävät:
Ylli s. 41 lukuläksy, opettele pääilmansuunnat
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti