tiistai 2. lokakuuta 2012

Karttareittejä

Tänään tutustuimme koulun pihakarttaan ja jokainen teki kartalle reitin, jonka selosti toiselle. Harjoitus oli aika vaikea, mutta sujui yllättävän hienosti. Huomenna olisi tarkoituksena käyttää pihakarttaa liikuntatunnilla suunnistuksessa.

Huomenna kannattaa pukeutua liikuntaa varten säähän sopiviin ulkoiluvaatteisiin. Aamulla ARX:sta tulee vierailijoita, jotka pitävät meille taidetyöpajan klo 9.15 alkaen. Ihan parhaimpia vaatteita ei kannata laittaa siis taidepajaankaan.

Läksyt:

Ylli: vihkotehtävä
Äidinkieli: Tehtävävihko sivu 19 loppuun tai sivu 17 tehtävä 5 (jos sivu 19 on tehtynä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti