Panu-Ilari Mikkola auttoi 2c:n oppilaita ja opettajaakin tänään kannettavien tietokoneiden käyttöönotossa. Kummankin ryhmän kanssa saimme jokaiselle oppilaalle ensimmäisen kirjautumisen tehtyä. Toisessa ryhmässä oppilaat ehtivät kirjoittaa hieman tekstiä Wordilla ja tallennuskin onnistui. Tästä on hyvä jatkaa.
Liikuntatunnilla oli myös uutta asiaa, kun tutustuimme isoon saliin, pukuhuoneisiin ja varastoihin. Ehdimme pelata ja leikkiä isossa salissa hetken ennen välituntia. Viimeisen suunnistusradan nopeimmat selvittivät 15 minuutissa. Oppilaat odottavat jo lumisadetta ja ilma vaikutti tänään sen verran viileältä, että on ihan hyvä siirtyä kokonaan sisäliikuntaan ensi viikolla.
Läksyt:
Matikka: s. 77 Kotitehtävälaatikko
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti