perjantai 12. lokakuuta 2012

Lukudiplomiasiaa ennen syyslomaa

Virkkasimme ketjusilmukoita virkkuukoukuilla. Homma sujui jo varmemmin ja stressittömämmin kuin tiistaina. Äidinkielen tunnilla päivitimme lukudiplomikansioita. Oppilaat lukivat lukudiplomikirjoja ja tekivät niihin liittyviä tehtäviä. Muistutin, että tärkeintä ei ole saada nopeasti kansiota täyteen, vaan valita itselleen sopivia kivoja kirjoja ja nauttia lukemisesta. Lukudiplomikirjoja voi lukea myös kotona ja tuoda luetun kirjan näytille kouluun, minkä jälkeen voi tehdä kirjasta tehtävän. Matikassa kerrattiin meneillään olevan jakson asioita ja pelattiin Kympit ja ykköset -peliä sivulta 83. Syyslomalle sai lähteä reppu kevyenä, sillä lomalle ei tullut läksyä.

Mukavaa syyslomaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti