maanantai 1. lokakuuta 2012

Valokuvausta ja vipinää

Aamu alkoi luokkakuvalla Seminaarisalissa. Tänään alkoi myös Vipinää välkälle -viikko ja Seminaarin koulun uunituoreet välkkäri-oppilaat leikittivät oppilaita pihalla. Meidän luokalla oli jalkapallovuoro pitkällä välkällä. Teimme oppilaiden kanssa mahdollisimman tasaväkiset joukkueet, joihin kaikki oppilaat ovat tervetulleita. Joukkueiden nimet ovat tällä hetkellä Real Madrid ja FC Barcelona.

Valokuvausvaatteet eivät ihan sopineet yhteen pallopelin kanssa. Luokalla on pitkä pelivuoro aina maanantaisin, joten kannattaa jatkossa varustautua ulkohousilla, jotka saavat hieman sotkeutua pelin tiimellyksessä. Ja kiitos hyväntekeväisyyspallosta, jonka saimme luokkaan! Edelliset välituntivälineet eivät nimittäin muutossa jääneet meille.

Läksyt:

Uskonto: Kirjoita vihkoon jokin oma ruokouksesi (joko itse keksimä tai opittu)
Äidinkieli: Tehtävävihko s.18 loppuun
Matikka: s.53 Kotitehtävälaatikko



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti