maanantai 29. lokakuuta 2012

Oppilaskunnan asioita ja välituntisääntöjä

Tänään meillä meni yksi oppitunti kokonaan oppilaskunnan kuulumisten käsittelyyn ja välituntisääntöjen läpikäymiseen. Lisäksi oli päivänavaus Seminaarisalissa. Pastori puhui Pyhäinpäivän vietosta. Oppilaskunnan edustajat kertoivat, että oppilaat saavat esittää toiveitaan piharemontin suhteen. Oppilaskunnalle on tulossa postilaatikko ja oppilaille tullaan hankkimaan jonkinlaisia pelikoneita välitunneiksi. Oppilaskunta ei järjestä discoja, mutta iltapäiväkerhon huomiseen discoon saavat halukkaat osallistua. Se on huomenna tiistaina alasalissa klo 13.30-15.00.


Kotiläksyt:

Uskonto: Piirrä vihkoon hyvä tapa ja huono tapa toimia jossain tilanteessa
Matikka: s. 84 loppuun ja sivun 85 kotitehtävät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti