torstai 25. lokakuuta 2012

Maalausta ja marjoja

Tänään harjoittelimme puhtaita päävärejä vesivärisanelulla. Luokassamme vieraili saksalaisia opettajia. Käsialatunnin jälkeen tutustuimme metsän marjoihin ja pelasimme kosketusnäytöllä Marjametsällä -peliä. Oppilaat innostuivat pelistä ja halusivat pelata sitä myös kotona. Peli löytyy Seminaarin koulun sivujen Moodle alustalta. Sinne voi kirjautua omilla tunnuksilla, jotka otettiin käyttöön tietokoneopastustunnilla. Harjoittelemme Moodleen kirjautumista marraskuun aikana oppitunneilla, minkä jälkeen annan tarkemmat ohjeet. Annoin vapauden kokeilla kirjautumista jo nyt kotikoneelta, mutta ei kannata huolestua, jos se ei toimi. Emme ole siis harjoitelleet Moodlen käyttämistä oppilaskohtaisesti vielä.

Kotitehtävät:

Ylli: vihkotehtävä ja sivu 17 lukuläksy
Käsialavihko: s. 17 loppuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti