perjantai 26. lokakuuta 2012

Lunta tulvillaan on raikas talvisää

Aamulla oli vastassa iloisia oppilaita. Yöllä oli satanut lunta aika reippaasti ja maisema oli valkoinen. Koulumatkoilla oli  sattunut eteen kaikenlaista tavallisuudesta poikkeavaa, kuten poikittain olevia busseja, ylämäissä sutivia autoja ja polkupyörällä luistelevia lapsia. Rehtori muistutti tänään kuulutuksessaan, että pakkasella on käytettävä pipoa, eikä pyöräileminen ole enää kovin turvallista. Lumipalloja saa heitellä vain palloseiniin ja maalitauluun.

Lopettelimme virkkaustöitä ja teimme kortteja käsityötunneilla. Jaoin oppilaille vielä yhdet lukujärjestykset läksykansioihin ja pulpetteihin. Reissuvihkoihin kirjoitettiin muistiin matematiikan koealue. Matikassa harjoittelimme sanallisen tehtävän ratkaisemista.

Hyvää viikonloppua!

Kotitehtävät:
Lukukirja s. 26-27 lue 3 kertaa
Matikka: s. 81 kotitehtävälaatikko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti