Tänään aloitimme päivän käsityöluokassa 10 käskyä-testillä. Ne, jotka olivat harjoitelleet käskyt, muistivat ne tosi hyvin! Testin jälkeen oppilaat tekivät keskeneräisiä kängaskasseja tai runotehtäviä.
Liikuntatunnilla leikimme pihalla tervapataa ja harjoittelimme hyppäämään pyörivään hyppynaruun.Tosi moni onnistui hyppäämään vauhdissa keskelle ja pois.
Ruokailun jälkeen menimme saliin kuuntelemaan panssarisoittokunnan konserttia. Se oli loistava! Oppilaatkin olivat täysillä mukana menossa, taputtivat ja lauloivat mukana. Pitkän välkän jälkeen harjoittelimme kevätjuhlaohjelmaa ja samoissa merkeissä jatketaan huomenna heti aamulla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti