lauantai 31. toukokuuta 2014

HYVÄÄ KESÄLOMAA


Tyhjä luokkahuone ja tyhjä piha. Syksyllä näyttääkin toivottavasti ihan erilaiselta, kun piharemontti on ohi 5.8. Nähdään 11.8. klo 9.00! Kiitos ja kumarrus!





Kolmecee kesäilee

Kolmecee syksyllä animaatiot väänsi
Movie Makeria edes takas käänsi.
On kolmosella laulettu Hämäläisten laulua,
hirveesti on päntätty kertotaulua.

Maailmalla matkattiin kolmosten palkeissa,
äidinkielen salat aukes  sanaluokkien alkeissa.

Juostiin täysiä - Kaikki pelissä,
pelattiin rugbya loskakelissä.
Me pyöräiltiin ja käytiin hallissa uimassa,
leikittiin lastentalon pihassa huimassa.
Tehtiin grafiikkaa ja savitöitä,
Katous-esityksen vuoksi valvottiin öitä.

Mahtava on ollut tämä lukuvuosi!
Nyt vaihdetaan päälle kesäkuosi!

Kiitos kaikille ja syksyllä nähdään!


t:Jenni-ope




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti