keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Treeniä ja makeko

Tänään aloitettiin päivä Katous-treeneillä liikuntasalissa, kuvisluokassa ja Kurren luokassa. Tetin oppilailla Ma-ke-ko-testin joka mittaa 3.luokan matematiikan persutaitoja ja on pohjana ensi vuoden työlle. Tarkistan kokeet ja eritysiopettajat tekevät niistä kolmosluokkalisten yhteisen koonnin. Koe oli 6-sivuinen eli aika työläs, mutta kuulemma ihan helppo. Iltapäivän viimeisellä tunnilla puhuimme ensi viikon ohjelmasta ja suunnittelimme kevätjuhlaohjelman lopetusta. Lopuksi oppilaskunnan edustajat tekivät kyselyn ison koulun haitoista ja hyödyistä lasten lautakunnalle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti