perjantai 16. toukokuuta 2014

Hei hoi hauki!

Tänään aamulla aloitimme päivän TOY-luokassa eli tutkivan oppimisen ja ympäristötiedon luokassa. Luokka remontoitiin samaan aikaan kuin liikuntasali. Luokassa on mahdollista tehdä fysiikan ja kemian kokeita ja tutkia asioita esim. mikroskoopeilla. Olimme saaneet vieraaksi Laurin ja kaksi haukea. Lauri preparoi oppilaiden kanssa hauen. Se oli mielenkiintoista!




Sitten kirpparimyyjät kiiruhtivat isoon saliin järjestämään myyntipisteitään. Toinen oppitunti menikin aivan kuin siivillä kirpparilla kierrellessä ja myydessä. Muutamat oppilaat saivat kaikki myytävänsä kaupaksi ja voittoa tuli vaihtelevasti. Tärkeintä oli saada vanhat tavarat kiertämään. Itsekin ostin lelulaivan siskonpojalle ja avaimenperän itselleni.

Kiiruhdin itse viisaudenhampaanpoistoon kun Minna otti oppilaat engalnnintunnille. Ruokailun jälkeen oli Katous-treeniä Jukan luokassa. Toivottavasti se meni hyvin!

Hyvää viikonloppua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti