Kommentteja esityksestä:
"Oli tosi hauskaa esittää. Kun me kävelimme pois esityksestä, poika kysyi isältään mikä oli paras esitys ja isä oli vastannut että Katous."
"Äiti sanoi, että meidän kolmosten esitys oli ihan erilainen kuin edellinen. Yksi lapsi oli sanonut, ettei halua ekan juhlan jälkeen vielä kotiin, koska tokan juhlan esitys on niin hyvä."
"Esityksestä jäi hyvä mieli. Puhuttiin siitä, että oli hyvä mennä ekana esiintymään kun ei tarvinnut odottaa vuoroa, eikä ollut paineita."
"Äiti oli sanonut, että välielokuvat oli hyvät. Meidän tekemät animaatiot nauratti yleisöä."
"Sain palautetta, että meidän esitys oli paras. Tanssijat tanssi voimallisesti ja koreografia oli hieno. Esityksessä oli sopiva tempo."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti