torstai 15. toukokuuta 2014

Uintimitaleja ja kassialmoja



Tänään oli jännä päivä kun olin koulujen välisssä uintikisoissa ja ensimmäistä kertaa mukana oli ihan "omiakin oppilaita". Palasimme koululle kulta- , jopea- ja  kolmen pronssimitalin kanssa. Aplodit raikuivat!

Tänään Jukan valvovan silmän alla tehtiin äidinkielen kielitietokoe ja laskettiin matikkaa. Yllin tunnilla puhuttiin kalojen lisääntymisestä ja lupailin huomiselle liää kalajuttuja. niitä olisi kyllä riittänyt oppilaillakin!

Kevään viimeisillä käsityötunnilla puolet kangaskasseista tuli valmiiksi. Ensi viikoilta pitää vielä löytää jokin sopiva hetki, jotta loputkin kassit ehtivät valmiiksi ennen kuin koulu loppuu. Meillä ei ole nimittäin enää yhtään normaalia torstaipäivää koulussa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti