tiistai 20. toukokuuta 2014

Ensimmäinen treeni lavalla

Tänään harjoittelimme kuvioita aamulla pikkusalissa. Matikan tunnin alussa äänestimme tsempparia. Matikan ja enkun tuntien aikana kuuntelin oppilaiden laulua yksin ja pareittain. Monia jännitti, mutta kaikki uskalsivat laulaa rohkeasti. Ennen ruokailua meillä oli puoli tuntia harjoitteluaikaa oikealla lavalla. Kokonaisuus on vielä aika hatara, mutta kun harjoittelemme saamme ohjelman sujuvaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti