torstai 29. toukokuuta 2014

Oppilaskunnan kevättapahtuma

Se oli tosi kiva. Varsinkin kun sää ei ollut kovin keväinen.Ohjelmassa oli tanssimisen lisäksi kädenvääntöä, köydenvetoa ja säbälauontaa. Jokaiselle löytyi jotakin.

Hassua?

Muutama oppilas taisi voittaa tästä itselleen ilmaisen sipsipussin.

Arvonnan pääpalkinnot menivät 1-2.luokkalaisille

Leivonnaisia sai pikkurahalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti