torstai 19. helmikuuta 2015

Härdelliä 4c luokassa xD

Tänään aamulla alotettiin yllin kokeella. Tokalla tunnilla meillä oli matikkaa. Matikassa oli jakojäännöstä. Se oli osalle vaikeaa ja osalle toosi helppoa. Sitten menimme syömään. Ruokana oli makaronilaatikkoa. Sen jälkeen 4dluokka tuli meidän luokkaan. Meillä oli yhteinen kompassitunti.
Sitten me tehtiin iso rinki. Vuoron perään jokainen sanoi missä on hyvä tai haluaisi olla parempi.
Ja sitten seuraavaksi teimme itseluottamusmonisteen. Iso härdelli päällä koko seminaarin koulun 4c luokalla+4d.


tänään läksyksi tuli matikasta mökki 17 s.143
ja ei nähtävästi muuta :)
Terveisin Juliana ja Iida <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti