torstai 5. helmikuuta 2015

Hieno hiihtokeli!


Ihastelin aamulla koulumme pihaa kuvisluokan ikkunoista E-osan 4.kerroksessa. Oli tulossa upea talviliikuntapäivä!

Koulussa valmistauduimme hiihtotunteihin mm. voitelemalla vähän koulun lainasuksia ja katsomalla hiihtovideota.

Hiihdimme Ahveniston yhdyslatua parkkipaikoilta moottoriradalle (n. 500 m) ja kaikki hiihtivät 1-2 kertaa lyhyen lenkin, jonka jälkeen oppilaat saivat lähteä "takalenkille". Kahtoilammen metsälatu olikin avattu, ja osa lähti sinne hiihtelemään. Onneksi kaikki löysivät takaisin taukopaikalle ajoissa. 


Kotitehtävät:

Ylli: lue s. 86-87 ja tee Baltian maat-moniste loppuun
Matikka: tee s. 30-31 loppun ja mökki 13


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti