tiistai 17. helmikuuta 2015

Sattui ja tapahtui

Laskiaistiistai oppilaiden kertomana:

Aamulla b-ryhmä kirjoitteli tarinoita. Sen jälkeen mentiin hakeen niitä eväitä. Sitten lähdimme kävellen Apparalle. Olimme perillä pitkän ja jäisen reitin jälkeen.


Meidät jaettiin ryhmiin. Niissä oli erilaisia pisteitä. Sen jälkeen menimme laskemaan pulkilla. Ja siellä oli tosi hauskaa. Sen jälkeen mentiin vielä syömään. Grillasimme makkaraa. Siellä oli jäämäki, jossa pystyi lentämään. Joillain lapsilla oli aikas kylmä.


Lopuksi lähdimme takaisin kouluun ja koulussa otimme rentoutumishetken.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti