Viikko alkoi siten, että minulle oli tullut useita sairaspoissaoloilmoituksia. Käytännössä kolmaosa luokasta oli poissa koulusta. Opiskelimme uskontoa, matikkaa ja musiikka mahdollisimman toiminnallisesti. Oppilaat tekivät useita erilaisia esityksiä mm. tuhlaajapojasta, itsekkäästä palvelijasta ja lohikäärme Puffista. Pidimme tyttöjen kanssa tanssikokouksen, jossa muutimme hieman tanssin sisältöä ja ryhmitystä. Toivottavasti 6.luokan oppilaat nyt pysyvät tiimissämme mukana!
Läksyt:
Uskonto: lue s. 54-69 kokeeseen (13.2. on koe)
Matikka (a-ryhmä): tee s. 32-33 ja mökki 14
Musiikki: harjoittele Puff Lohikäärmeen sanat
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti