Tänään saimme lähteä hyvillä mielein ansaitulle talvilomalle, sillä oppilaat saivat kerättyä tänään 15 leimaa tavoitetaulukkoomme, jolka keskittyi tällä kertaa sopimuskohtaan: Puhuminen. Puheenvuorojen pyytäminen ja kunnioittavasti puhuminen sujui tällä viikolla jokaisena päivänä mallikkaasti. Sain palautetta Arxin ohjaajaltakin, että ryhmämme oli erittäin hyvin käyttäytyvä ja yhteisty sujui hienosti. Merenneitotyöpajassa tehtiin lavasteita Pieni merenneito -näytelmään Hippaloille. Radio Häme oli tekemässä juttua Arxin työpajatoiminnasta ja pääsimme osallistumaan radio-ohjelman tekemiseen. Ohjelma tulee Radio Hämeestä (taajuus 99.2) jossain vaiheessa ensi viikon aikana ja ohjelman voi katsoa ja kuunnella osoitteesta www.yle.fi/hame tai tästä linkistä:
http://yle.fi/alueet/hame/.
ILOISTA JA RENTOUTTAVAA TALVILOMAA KAIKILLE!
T:Jenni
Läksyt:
matikka (b-ryhmä): mökki 21
.jpg) |
| Ensin leikattiin pitkiä matonkuteita kankaista. |
.jpg) |
| Sitten niistä kudottiin sormivitkkauksella tällaista hienoa lettiä. Lopputuotos tulee Meren noidan kodin lavastukseksi. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti