keskiviikko 11. helmikuuta 2015

leipomista ja kuvista

Eilen tiistaina teimme ystävänpäiväksi pikkuleipiä. Pesimme kädet todella huolellisesti! Aloitimme eilen satujen kirjoittamista läppäreillä tai kirjoitelmavihkoon ja jatkoimme samaa tehtävää tänään. Jatkoimme myös allekkain jakamisen harjoittelua.

Oppilaat miettivät jo viime viikolla mitä mukavaa luokassa voitaisiin tehdä ystävänpäivänä. Äänestyksessä elokuvan katseleminen oli suosituin vaihtoehto. Tänään kuitenkin mietimme, ettei se ole kovin sosiaalista ja olisi kivempi tehdä jotain yhdessä. Sainkin huomiseksi liikuntasalista vuoron, joten voimme mennä sinne leikkimään ja pelaamaan.

Perjantaina on "pukeudu pinkkiin"-päivä, jolloin juhlimme ystävänpäivää mokkapaloja syömällä ja olemalla yhdessä. Kirjoitelmat tallensimme OneDriveen ja sitä voi halutessaan jatkaa kotona.

Tänään oppilaat olivat Annan luokassa Jean Sibelius-musiikkimaalauspajassa.

Läksyt:

matikka: s. 34-35 ja mökki 15


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti