Ensiksi oli tämän viikon tiedoitus asioita. Toisella tunnilla oli englantia jossa kerrottiin arvostelusta.
Heti englannin jälkeen menimme laittamaan rasteja ja lähdimme pyöräilemään, kun pääsimme perille niin meidät jaettiin ryhmiin jonka jälkeen menimme suunnistamaan ryhmissä. Pyöräilimme koululle syömään ja ruokana oli salaattia, perunoita ja nakki kastiketta. syömisen jälkeen oli tupla tunti ruotsia.
LÄKSYT:
BG: väritä kulttuurialueet ja tee savanni ja aavikko yhdestä kasvisata ja eläimestä
ENKKU: ei läksyä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti