maanantai 31. lokakuuta 2016

Iloista Energiaa :))))

Hei kaikki uskolliset lukijat,

Tänään tässä blogissa me jaamme iloista energiaa. :) (lähetin teille hymynaaman, jotta herrasväen ei tarvitsisi nostaa omia suupieliään.Ole hyvä.)

Tänään tässä ihanassa keltaisessa koulusamme aloitimme maantiedon tunnilla, sitten menimme sipsuttaen pelamaan kivojen kaverien kanssa lenttistä ja korista. Tämäpä mukavaa. :)

Meidän luokalle tuli uusi Tet-opiskelija. Tyttö.

T: Ilopillerit :::))))))))))))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti