Hei!
Lokakuu alkoi aika kirpsakassa säässä! Eilen suunnistimme Linnalla. Sää oli aurinkoinen, mutt erittäin raikas. Tänään pyöräilimme Bio Rex-elokuvateatteriin ja oli aika vilakkaa.
Kävimme katsomassa Dokkino-elokuvanäytöksen, jossa oli viisi erilaista dokumenttielokuvaa. Mielenkiintoisimmiksi elokuviksi nousivat Leijona ja hiiri (elokuva syyrialaisesta tytöstä), Varicella (elokuva venäläisestä balettiopistosta) ja Giovannin vesibaletti (elokuva hollantilaisesta taitoumaripojasta).
Leffan jälkeen jatkoimme kulttuuripäivää kirjastolla, jossa teimme ryhmittäin elokuva-analyysejä julisteille ja etsimme tietoa tuleviin maantiedon elämyksiin.
Tiistaina ei tullut muuta läksyä, kun perehtyä omaan kohdemaahan.
Maanantaina tuli läksyksi tutustua sademetsään kasvillisuusalueena ja kertoa siitä lyhyesti sekä sen yhdestä kasvilajista ja yhdestä eläinlajista tarkemmin. Tämän voi tehdä Airoon opettajalle jaettuun kansioon tai A4-paperille.
Maanantaina englannista ja ruotsista tuli läksyä.
t:Jenni-ope
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti