Hyvää YK-päivää ja koulun alkua loman jälkeen! Tänään aloitimme ensimmäisen koulupäivän syysloman jälkeen lomakuulumisten kertomisilla. Kävime läpi, että mitä kaikki olivat tehneet loman aikana. Sitten oli englantia, jonka jälkeen menimme välkälle. Välkän jälkeen oli liikuntaa, jossa harjoittelimme lentopallon perustekniikoita. Sen jälkeen menimme ruokailuun. Ruokana oli riisiä ja kanakastiketta. Seuraavaksi meille tulee puhumaan Unicefistä Eija Ahvo. Sen jälkeen on ruotsia, jonka jälkeen pääsemme syysmaanantain loppuviettoon. :)
LÄKSYT:
Maantieto: Väritä Aasian kartta. Ja 1.11 mennessä täytyy olla valmiina tietosivut sademetsästä, savannista ja aavikosta.
Ruotsi: ?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti