Tänään meillä oli perus koulupäivä. Meillä oli ensimmäisnä a-ryhmällä englantia ja b-ryhmällä matikkaa.
Ja tänään läksyksi tuli:
MA: s.84 kt
EN: kerro kpl 3 dinosauruksista aikuiselle ja s.41-42 ei kukka tehtäviä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti