keskiviikko 12. lokakuuta 2016

keskivikko

Teimme uskonnon kokeen moodleen. Toisella tunnilla teimme historian kuvistyötä pareittain. Matikkaa on seurravaksi ja matikan jälkeen jatkamme musiikin levyraatia. läksyksi ei ole tullut vielä läksyä muta varmaan tulee matikasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti