Käsityössä jatkoimme töitä ja melken kaikkia sai valmiiksi ja joillakin on vielä itsearviointi. Kässän jälkeen meillä oli ruokailu ja ruuaksi oli jauhenlihaperunasose laatikkoa ja tortillaa. Maantiedon tunnilla teemme esitelmiä.
LÄKSYT: ENKKU: Tee start 4 (kokonaan) YKSI PÄIVÄ SYYSLOMAAN
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti