Aloitimme tämä kirpeän tiistain A2-kielillä, jotka siis ovat vain niille, jotka ne ovat ottaneet. A2-kielien jäölkeen koko 6C-luokka tuli kouluun ja yhteisten asioiden läpikäymisen jälkeen klo 9.30 menimme isoon saliin, jossa esiteltiin koko koulumme henkilökunta. Isossa salissa rehtorimme puhui myös tervehtimisestä ja hyvän ensivaikutelman antamisesta. Sen jälkeen oli oppilastiimi-tunnit. Niissä suunnittelimme mm. Halloween-discoa ja semppu-TV:n aiheita. Sitten menimme syömään. Ruokana oli kalapihvejä ja perunamuusia. Ruokailun jälkeen oli koko luokan enkun tunti. Seuraavaksi on matikkaa ja maantietoa sitten pääsemme kotiin.
LÄKSYT:
Englanti: ex.7 p.49 ex.5 p.49 (vihkoon) ex.6 p.49 ex.12 p.51
 |
| Henkilökunta esittäytyy |
 |
| Muistakaa tervehtiä! |
 |
| Semppu-TV-ideointia |
 |
| Stailattu tietsikkaluokka! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti