tiistai 5. helmikuuta 2013

Esityksiä

Tänään oppilaat olivat ihan pistoksissaan harjoittelemassa esityksiä Johannalle perjantaiksi. Harjoittelimme jakotunneilla, yllin kokeen jälkeen ja välkällä. Huh huh! Perjantaina nähdään varmaan jänniä hahmoja!

Meillä oli tämän jakson viimeinen äidinkielen pajatyöskentely. Nyt kaikki ryhmät ovat vierailleet ilmaisu-, tietokone-, lukemis- ja kirjoittamispajoissa.

Tänään ei tullut kotitehtäviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti