tiistai 12. helmikuuta 2013

Ystävänpäiväkortteja

Olin itse paikalla vain ensimmäisen oppitunnin. Päivän aikana oppilaat kävivät Ainon kanssa läpi lisää kansansatuja  ja yllissä oli aiheena erilaiset elämänvaiheet. Ryhmätunneilla askartelimme ystävänpäiväkortteja salaisille ystäville ja vähemmän salaisille ystäville. Torstaina koululla vietetään ystävänpäivää jakamalla kortteja, runoilemalla ja tanssimalla.

Kotitehtävät:

Ylli: Lue s. 62-63, tee tehtävät 2-3 vihkoon


 

Äidinkieli: Lukirjasta yksi tarina luettavaksi s. 102-104 ja tämän tarinan tehtävä 1 vihkoon


Kenellekköhän ystävänpäivän postimestari nämä kortit tomittaa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti