Olipa kiva ilma hiihdellä tänään! Teimme koulun kentän ympäri ladun ja pienen mäenlaskupaikan. Ryhmä jaettiin jälleen puoliksi ja osan kanssa harjoiteltiin tasatyöntöä, tasapainoilua suksella ja vuorohiihdon potkua. Toinen ryhmä teki hiihtolenkin lisäksi mäennosu ja -laskuharjoituksia.Lapset jaksoivat hienosti ja osasivat todella mallikkaasti laittaa suksia kiinni ja pois. Olin myös tosi tyytyväinen suksien "pakkaustaitoihin" ja omatoimisuuteen siinä! Wau!
Aloitimme matikassa uuden kirjan, jota aloimme tehdä loppupäästä jatkamalla kellonaikaharjoituksia. Pingviinien kanssa tutustuttiin sanomalehtiin ja keskusteltiin kiinnostavista uutisista.
Kotitehtävät:
Matikka: vanhasta kirjasta viimeinen sivu 204
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti