Juttelimme hiihtolomasuunnitelmista ja sitten aloimme suunnitella luokkalehden kansia. Jokainen sai tehdä oman ehdotuksensa, joista huomenna äänestetään suosikki. Kunnaksen Tuomo toi meille malliksi luokkalehtiä 50-luvulta! Ehkä selailemme niitä sitten loman jälkeen tarkemmin.
Yllissä jatkettiin ihmisen luihin ja lihaksiin tutustumalla. Kirjoitimme käsialalla muistiinpanot vihkoon. Se oli joidenkin mielestä aika vaivalloista.
Jääkarhujen puukässätunti keskeytyi yllättäen kun apulaisrehtori kuulutti, että kaikkien on poistuttava kokoontumisalueille. Koko koulun poistumisharjoitus sujui hyvin ja kerrokset oli tyhjennetty 4 minuutissa. Jatkoimme kässän tuntia pienen hetken vielä postumistreenin jälkeen.
Kotitehtävät:
Äidinkieli: Käsialavihko s. 34 loppuun (v-kirjain)
Ylli: Pisara-kirjasta lukuläksy s. 66-67 ja vihkotehtävä (nimeä luuta ja lihakset)
Joillain läksykansiossa: luokkalehden kansi loppuun kotona.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti