Tänään oli monen monta asiaa tehtävänä vielä ennen lomaa. Aluksi pidettiin äänestys luokkalehden kannesta. Monet ehdotukset saivat ääniä, mutta yksi sai eniten ääniä. Kannessa on suomenlippu ja koulun kuva ja se on tehty tosi huolellisesti ja on värikäs.
Jakotunneilla askartelimme kertolaskuviivaimille taskuja ja väänsimme rautalankaa sekä maalasimme lyhtyjä. Joidenkin maalausurakka vähän viivästyi, kun etikettejä piti liottaa. Jatkamme näitä touhuja sitten loman jälkeen.
Matikassa pidin pienen "pistokokeen" vitosen minikertotaulusta ja seassa oli yhden, nollan ja kymmenen kertotauluja myös. Suurimmalla osalla testi meni oikein hienosti, mutta muutaman pitää vielä harjoitella näitä laskuja.
Hyvää hiihtolomaa kaikille!
Kotitehtävä:
Matikka: 27 kotitehtävä 1.
| Tämä luokkalehden kansiehdotus äänestettiin voittajaksi kahdeksalla äännellä. Onnittelut kannen piirtäjälle! |
| Osa oppilaista sai tänään maalattua lyhdyn lasimaaleilla. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti