Tänään puhuttiin talvilomakuulumisista ja sen jälkeen puhuttiin uskonnon tunnilla mm. tärkeitsä ihmisistä ja hyveistä. Mietittiin ketkä ovat meille tärkeitä ihmisiä ja miksi. Pohdittiin myös oikeudenmukaisuutta, rohkeutta ja itsehillintää hyveinä sekä sitten niiden vastakohtia. Yllissäkin seuraava jakso liittyy turvallisuuteen, terveydteen ja hyviin tapoihin. Sovimme, että ystäväkutsut ovat jonain tulevana keskiviikkona liikuntatunnin yhteydessä ja/tai sen jälkeen. Suunnittelimme vähän ystäväkutsuja ja soitimme nokkiksella.
Läksyt:
Uskonto: s. 75 kaksi tehtävää
Matikka: mökki 21
Ylli: lue s. 93 ja tee teht. 1 vihkoon
Musiikki: harjoittele soittamaan nokkahuilulla Puff the magic dragon kokonaan
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti