Tänään oltiin Kurren luokassa. Siellä oli aamulla äikän koe ja sitten ihmeteltiin keskiaikaisia tapoja. Katsottiin 6e:n Semppu-TV. Se kesti yli 13 minuuttia. Matikassa kerrattiin supistamissäännöt.
Hyvää viikonloppua!
Läksyt:
HI: Lue kappale Keskiajan ilot ja hajut ja tee tehtävistä kaksi valitsemaasi tai kaikki
MA: s. Kotitehtävät s. 72
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti