keskiviikko 15. helmikuuta 2017

Keskiviikko 15.2

Tänään koulu alkoi 9.20. Ensimmäisenä oli uskontoa ja me katsotiin Islamin ja Juutalaisuuden esitelmät. Sitten meillä oli lyhyt päivänavaus. Sen jälkeen oli välkkä ja sitten oli valinnaiset eli kuvista ja liikuntaa. Sitten meillä oli ruokailu ja ruokana oli pernamuusia ja kalapyöryköitä. Nyt meillä on välkkä ja sen jälkeen matikan ja musiikin kokeet.Koulu loppuu 14.15.


LÄKSYT: Uskonto: Lue kokeeseen!

T: Iida & Sara ((:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti