perjantai 3. helmikuuta 2017

Orjakauppaa historian tunnilla

  Tänään kahdella ekalla tunnilla oli historiaa. Me tarkistettiin läksyt ja teimme muistiinpanoja. Sen jälkeen menimme liikuntasaliin ja teimme orjakauppaa. RAAKAA TOUHUA. eivaa xD Vietimme myös Matiaksen syntymäpäiviä. Menimme välkälle. Välkkä loppui 10.30 ja alkoi jakotunnit.A-rymällä oli Ruotsia ja b-ryhmällä oli matikkaa. Sitten menimme ruokailuun. Ruokana oli yllättäen lasagnea.  Koulu päättyi 12.15 Hyvää viikonloppua kaikille!  Happy weekend! un buen fin de semana! :]

kirjoittajat: Juliana ja Reetta

Läksyt:
Lue historian kokeeseen!
 [Muista myös Fyken koe maanantaina. ]
Matikka s. 56 Kt. 1-2
Pettymys oli suuri, kun makaronilaatikko oli peruttu.

Amerikasta Eurooppaan tuotiin löytöretkien seurauksena kaikenlaista....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti